A Polestar mindhárom modelljéből izgalmas, raliautó-stílusú változatokat alkotott, amelyek egyedülálló megjelenésükkel és teljesítményükkel hívják fel magukra a figyelmet.

Nem világos, hogy ezek a modellek valóban sorozatgyártásra kerülnek-e, vagy csupán bemutató célokat szolgálnak.
A Polestar immár közel nyolc éve önálló márkaként van jelen a piacon, mégis sok helyen, köztük hazánkban is, viszonylag háttérbe szorult. Nem meglepő ez, hiszen tavaly körülbelül 50 ezer járművet értékesítettek világszerte. Ennek ellenére érdemes szót ejteni róluk, főként, hogy a közelgő F.A.T jégversenyen bemutatják három aktuális modelljük rali változatát, amelyek az Arctic Circle nevet viselik.
Mindhárom modell egyedi Öhlins 3 utas állítható lengéscsillapítókat kaptak (2 utas kompresszió, 1 utas visszarugózás) külső gázrugókamrákkal. Emiatt a Polestar 2 hasmagassága harminc milliméterrel, míg a Polestar 3 és 4-é negyven mm-rel lett magasabb. A P2 első és hátsó toronymerevítőkkel lett gazdagabb, míg a többi csak elsőkkel.
Mindhárom Polestar közös jellemzője a lenyűgöző OZ Racing Rally Racing felnik, amelyek a P2-n 19 colos, míg a P3 és P4 modellek esetében már 20 colos méretben pompáznak. Kiemelkedő részleteik között találjuk a figyelemfelkeltő szúrófényeket, a hasonló fehér-sárga fényezést, a sportos Recaro üléseket és a praktikus sárfogókat is.
Az új modellek igazi különlegességekkel bővültek. A Polestar 2-nél például egy innovatív kormányváltóval irányítható rajtautomatikás rendszer került bevezetésre, amely megkönnyíti a vezetést. A Polestar 3 esetében a tetőre szerelt STEDI ST4K fényhíd emeli ki a járművet, míg a Polestar 4-nél a hidraulikus kézifék biztosítja a precíz kontrollt.
A Polestar 2 lenyűgöző 476 lóerővel és 680 Nm nyomatékkal büszkélkedhet, míg a Polestar 3 még erősebb, 517 lóerőt és 910 Nm nyomatékot kínál. A Polestar 4 sem marad el, hiszen 544 lóerője és 686 Nm nyomatéka révén kiemelkedő teljesítményt nyújt.
A sajtóközleményben sajnos felmerült a kérdés, hogy ezek a modellek tényleg sorozatgyártásba kerülnek-e, vagy csupán egyedi példányok maradnak. Azonban jó hír, hogy készült róluk néhány igazán stílusos fénykép, amelyeket Csiszár István készített.