Már egymilliárd ember élvezi a Meta által fejlesztett mesterséges intelligencia előnyeit.


Mark Zuckerberg úgy véli, hogy a Meta AI-nek ambiciózus céljai vannak, hiszen már 1 milliárd felhasználót sikerült megnyernie. Persze, lehet, hogy ez a hatalmas szám csak a véletlen műve.

A bűvös határt átlépve a Meta mesterséges intelligenciájának, a Meta AI-nak már 1 milliárd aktív felhasználója van. Mark Zuckerberg a cég részvényeseinek tartott legutóbbi beszámolójában elárulta, hogy a vállalat célja az idei évben a felhasználói élmény fokozása, valamint a Meta AI kiemelkedő MI-vá alakítása a mindennapi feladatok ellátásában. Ez azt jelenti, hogy a cég különös figyelmet fordít a beszélgetésekre, a szórakoztatásra és az egyedi élmények megteremtésére - számolt be róla a CNBC.

A lap arra hívja fel a figyelmet, hogy nem sokkal azután, hogy a Meta áprilisban bemutatta a Meta AI natív alkalmazását, Mark Zuckerberg már arról beszélt, miként tervezi a hirdetések és termékajánlások megjelenítését a platformon. Emellett említést nyert, hogy a vállalat akár egy erősebb verzióhoz is előfizetési csomagot kínálhat a felhasználóknak.

Jelenleg a Meta összes alkalmazása, vagyis a Facebook, az Instagram, a WhatsApp és a Messenger, is beépített asszisztenssel rendelkezik. Emellett a Ray-Ban Meta szemüvegeken és a cég Quest nevű eszközén is elérhető a szolgáltatás. A Meta AI-t úgy helyeztet el a cég, hogy a felhasználók könnyen használhatják azt - a Messengerben például ugyanaz a sáv szolgál a használatára, mint az ismerősök keresésére -, azt azonban nem árulta el a Meta vezérigazgatója, hogy a felhasználók véletlenül nyomtak-e rá a mesterséges intelligencia használatára, vagy tényleg adekvát módon használták azt.

Susan Li, a vállalat pénzügyi igazgatója kiemelte, hogy a mesterséges intelligencia alkalmazása a WhatsApp platformján a legdinamikusabb ütemben terjed. A felhasználók lehetőséget kapnak arra, hogy csevegjenek az MI-vel, kérdéseiket közvetlenül neki szegezzék, sőt, képeket is készíthetnek a segítségével.

Related posts