Az új év új lehetőségeket hoz a Mediatornál, ahol friss kinevezések és izgalmas kihívások várják a csapatot. A Human és DigitalHungary találkozásánál olyan innovatív megoldások születnek, amelyek a virtuális világ adta lehetőségeket és az emberi értékeket


Nemcsak új taggal bővült a független, full-service reklámügynökség menedzsmentje, de a napi működést érintő átalakulások is zajlanak a Mediator háza táján. A cél az ügyfélkiszolgálás minőségének javítása és a 2024-ben tapasztalt szakmai fejlődés töretlen folytatása.

2024 a Mediator számára a szakmai diadalok évét jelentette. Az ország legnagyobb független, teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynöksége, amely a World Wide Partners indie ügynökségi hálózat hazai képviseletét látja el, több mint ötven szakmai elismeréssel gazdagodott. Kiemelkedő teljesítményei közé tartozik, hogy a Lollipopon az év ügynöksége címet nyerte el, az Aranypengén a harmadik legjobb eredményt érte el, míg a Golden Drum fesztiválon, hosszú idő után, első hazai Grand Prix-jét hozta el, ezzel az indie ügynökségek között második helyezést ért el a rangos közép-európai reklámversenyen.

Az ügynökség dinamikus fejlődése és az elmúlt évek során elért szakmai előrelépés megőrzése érdekében szükségessé vált a reklámügynökség menedzsmentjének bővítése. Négyesi Tamás, aki több mint egy évtizede a vállalatnál dolgozik és eddig az ügyfélkapcsolati munkát irányította, most ügyvezetői pozíciót kapott. A jövőben Managing Director szerepében felel az ügynökség működéséért. Eközben Biró László, a tulajdonos, megtartja ügyvezetői pozícióját, de a napi operatív feladatoktól visszavonulva a stratégiai fejlesztésekre és az új üzleti lehetőségekre kíván koncentrálni.

Négyesi Tamás így vélekedik a reklámszakma kihívásairól: "Azt tapasztalom, hogy a reklámvilágban a mai eredményeink holnapra már elfelejtődnek, ezért elengedhetetlen a folyamatos megújulás képessége. Csak így maradhatunk frissek és motiváltak." Kiemelte, hogy az új struktúrával a dinamizmus megőrzésére, a tudatos fejlődés folytatására és az innovációra szeretnének fókuszálni. "Célunk, hogy növeljük a munkáink értékét, ötvözve a kreatív ötleteket az üzleti gondolkodással, mindezt pedig hatékonyan és klienseink számára világosan érthető módon valósítjuk meg" - tette hozzá.

Az ügyfélkapcsolatok irányításáért a jövőben Nagyiványi Virág, aki korábban a Client Service Lead pozíciót töltötte be, fog felelni Client Service Director szerepében. Virág szakmai fókusza a közeljövőben a mérhetőség és a tervezhetőség javítására összpontosít, mivel ezek a kulcsfontosságú elemek biztosítják az ügyfelek, a munkatársak és a menedzsment számára a biztonságot és az átláthatóságot. "Emellett fontos számomra, hogy az eddig kialakult harmonikus légkör és a pozitív munkakörnyezet továbbra is megmaradjon az account-csapatban, hiszen ez alapvetően hozzájárul az ügynökség sikeres működéséhez" - tette hozzá Virág.

A változások sora azonban itt nem ér véget az ügynökség életében. Prezenszki Alex, aki eddig a social media vezetőjeként tevékenykedett, most Media Director pozíciót kapott, így a Mediator social media csapata a média divízió részeként folytatja működését. Ennek köszönhetően az ügyfelek kiszolgálása a jövőben mindkét területet érintő „médiás feladatra” összpontosít majd. Cieklinski Melinda, eddigi médiavezető, új szerepkörben, Media Strategy Leadként folytatja pályafutását az ügynökségnél. A szervezeti integrációtól a hatékonyság fokozását és a szinergiák maximális kihasználását várja az ügynökség.

Prezenszki Alex kiemelte, hogy a social divízió és a média integrálásával egy olyan innovatív tudásbázis jön létre, amely nem csupán hatékony megoldásokat kínál, hanem inspiráló újításokat is hoz a piacra. A frissített csapat széleskörű tapasztalataira építve célunk egy átfogó, holisztikus megközelítés kialakítása, amely lehetővé teszi, hogy ügyfeleink számára még magasabb szintű médiastratégiai megoldásokat nyújtsunk.

"Az utóbbi évek során a Mediator a hazai kommunikációs piacon páratlan növekedést mutatott, mindezt úgy, hogy az üzleti teljesítmény mellett tudatosan figyelembe vettük a szakmai minőség mutatóit is, mint egyenrangú KPI-ket" - emeli ki Biró László. "A fejlődésünk során 2024 különösen fontos volt az ügynökség szakmai hírnevének erősítése szempontjából, és most célunk, hogy a szervezet átalakításával és a hatékonyság fokozásával ez a magas szintű szakmai minőség a napi munkafolyamatok legapróbb részleteiben is megjelenhessen" - tette hozzá az ügyvezető-tulajdonos.

Related posts