A Demjén-musical rendezője: Ezzel a filmmel nem szeretnénk semmilyen kategóriába besorolni magunkat, hiszen a célunk az, hogy egy igazán különleges és egyedi élményt nyújtsunk a nézőknek.


Orosz Dénes bízik benne, hogy a filmje nem viseli magán a NER bélyegét.

Idén a mozis nézettségi rekordok terén izgalmas verseny alakult ki Herendi Gábor vígjátéka, a "Futni mentem" és a "Hogyan tudnék élni nélküled?" című zenés film között. Végül a második alkotás diadalmaskodott, így a Demjén-musical lett a rendszerváltás óta legnagyobb népszerűségnek örvendő magyar vígjáték. Nemrég Kormos Anett, a Demjén-film forgatókönyvírója, a 24.hu-nak adott interjújában megjegyezte, hogy míg a független forrásból készült "Futni mentem" a politikai klíma kedvező hatásának köszönhette sikerét, addig az állami támogatásban részesülő Demjén-filmet a politikai környezet ellenére övezték nagy érdeklődés. Ezzel kapcsolatban Orosz Dénes, a film rendezője is kifejtette véleményét, hangsúlyozva, hogy bár az emberek természetesen szívesen támogatják a független projekteket, a két film nézőszáma már túllépett ezen a kereten, és sokan más okokból is beültek a moziba.

Az igaz, hogy a mi filmünk egyfajta megítélésbeli hátránnyal indult a kritikusoknál, de nem akarok nyavalyogni, lehetett sejteni, hogy ez lesz. Látom a közállapotokat, zaklatott a társadalom, az emberek ugranak mindenre. Értem a kiélezettséget, mégis arra biztatnék mindenkit, hogy próbálják lehántani ezeket a rétegeket és nézőként befogadni a filmeket

A Hvg 360-nak adott interjújában kifejtette, hogy észrevette, hogy az emberek egyre kevésbé szurkolnak nekik, ami nem volt kellemes élmény számára. Ennek ellenére a végén mindkét film óriási népszerűségnek örvendett. Felvetette azt is, hogy vajon a filmjeik a NER-jelzőt viselik-e majd a jövőben.

Related posts