A Wolt szolgáltatásának köszönhetően a magyarok már a heti nagybevásárlásaikat is online intézhetik, hiszen 40 városban összesen 73 SPAR üzlet kínálatát érhetik el. Több mint 8000 különböző termék közül válogathatnak, így a vásárlás sosem volt még ilyen k
A SPAR 73 magyarországi boltja mostantól a Wolt segítségével intézi a nagybevásárlásokat, miután a két cég nyáron megkezdett együttműködése teljes mértékben életbe lépett. A vásárlók főként friss élelmiszereket rendelnek az alkalmazáson keresztül, és a császárzsemle a legnépszerűbb elem a kosaraikban. Az adatok azt mutatják, hogy az emberek egyre inkább az online vásárlást részesítik előnyben, akár a heti bevásárlásaikról van szó.
A péksütemények és a friss zöldségek a legnépszerűbb termékek
A reggel 9 óra után a délutáni 2 és 3 óra a legforgalmasabb időszak a Wolt és a SPAR nyáron indult együttműködésében. Az eddigi tapasztalatok alapján a hétfő és a szombat számít a legnagyobb forgalmú napoknak, miközben már a legkedveltebb termékek is körvonalazódnak a vásárlók körében.
A toplistán kétféle császárzsemle is feltűnik. A vásárlók a hagyományos változatot helyezik a leggyakrabban a virtuális bevásárlókosárba, de a tízes lista végén is rokonterméket találunk: a teljes kiőrlésű császárzsemlét. Hasonló bravúrra csak a tej volt képes a népszerűségi versenyben, hiszen a zsírszegény, 1,5 százalékos, egyliteres kiszerelés a negyedik, a 2,8 százalékos verzió pedig a nyolcadik helyen található.
Zalaegerszegen eddig példátlan rekordot állítottak fel a rendelésekkel!
Szintén a friss termékek közé tartozik a top10-es kategória többi helyezettje, így a sajtos stangli (2.), a banán (5.), a kígyóuborka (6.), a kakaós csiga (7.) és a retrókifli (9.) is. Az átlagos bevásárlókosár tucatnyi terméket tartalmaz, amely azt is jelzi, hogy egyre inkább online is intézik heti bevásárlásaikat a magyarok.
Az eddigi rekordot egy zalaegerszegi vásárló állította fel, aki 129 ezer forint értékben rendelt. Emellett Nagykanizsán 115 ezer forintos, míg Sopronban 111 ezer forintos rekordösszegű fuvarokat is regisztráltak. A legelkötelezettebb vásárló pedig már több mint 75 alkalommal rendelt árut a SPAR széles, több mint 8000 termékből álló kínálatából, összesen körülbelül 800 ezer forint értékben.
"Az utóbbi öt évben a kereskedelem világában az online vásárlási lehetőségek terjedése hozta a legnagyobb forradalmat. Az élelmiszerek házhoz szállításának gondolata nem csupán kényelmet, hanem időt és energiát is megtakarít a vásárlók számára. Különösen hasznos ez azoknak, akik elfoglalt életmódot folytatnak, vagy akiket élethelyzetük korlátoz a mozgásban. A SPAR Magyarország folyamatosan új lehetőségek után kutat, hogy még kényelmesebbé és elérhetőbbé váljon a vásárlás élménye. A Wolt-tal való együttműködésünk mérföldkőnek számít szolgáltatásaink fejlődésében, hiszen így sokak számára elérhetővé tesszük, hogy pár kattintással rendeljenek házhoz több mint 8 ezer kiváló minőségű termékünkből" - emelte ki Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
"A Wolt 40 magyarországi város 73 SPAR üzletében intézi el a nagybevásárlást a boltokban megszokott árakon" - mondta el Hartyányi Orsolya, a Wolt Magyarország ügyvezetője. "A Wolt+ előfizetők pedig kiszállítási díjat sem fizetnek, így szó szerint egy forinttal sem kerül többe így a bevásárlás, viszont sem parkolni, sem cipekedni nem kell és rengeteg időt spórolhatunk." - tette hozzá.